Monday 6 August 2007

Madam

Qui? Jo?

Aqui tothom em diu "madam". Als homes els diuen "sir". No puc evitar sentir-me una mica victoriana quan ho sento. Encara no he averiguat si ho fan amb tothom o nomes amb els estrangers. En tot cas em fa sentir estranya i no precisament jove... Crec que prefereixo el "piasuke"

No els puc demanar que em diguin pel meu nom, aqui "pia" es quelcom semblant a "marit" o "estimat"... Massa compromes em sembla. Tambe haig de confessar que "piaaz" vol dir ceba. M'he estalviat una bona colla de bromes no sent india.

Au revoir mes amis!

Who? Me?

Here everybody calls me "madam". Men are called "sir". I can't help feeling a little victorian when I hear it. I haven't found out yet if that's something they do with everybody or just with foreigners. Anyway it makes me feel strange and not specially young... I think I prefer "piasuke".

I can't ask them to call me by my name, 'cause here "pia" is something as "husband" or "dear". As one of the participants said "what girlfriend says to boyfriend"... Too complicated I guess.. Also I also must confess that "piaaz" means onion. I escaped from a lot of jokes not being indian.

Au revori mes amis!

Dixit: "Where do you belong?"

3 comments:

Anonymous said...

Pietaaa!! M'alegro molt que estiguis bé i que estiguis aprenent tantes coses!! Què se sent quan de cop et tiren a sobre 20 anys més? Eh, senyora Madam? Jajjaaja. Si més no, agafa't-ho com un respecte cap a tu. Millor "eh Madam!" que no "eh nena!" no?

Ahir aquí va ploure que te cagas. Saps d'aquelles pluges intenses de mitja hora? Que les rieres del Maresme es van omplir? Doncs això. Una pluja estil putada que et fot el dia de platja i que tampoc serveix per regar pq és tan intensa que el terra no xupa l'aigua. En fin...

Ah, les vaques q tal? En veus gaires?

Un petonasso ben fort!! Cuida't i disfruta!!

Gemma

Anonymous said...

Ei, Pia! tens rao quan dius que aixo de "madam" sona molt victoria i colonitzador... Espero que disfrutis molt de l-experiencia!!!!!! et vaig llegint i fins ben aviat!

David


pd1. faig la mateixa pregunta que et fa la gemma... sobre el topic de les vaques, es clar... son tan sagrades com em penso aqui? tenen les vaques prioritat sempre? hi ha vaques famoses rotlo "la vaca que rie" pero en versio india?

pd2. que tal amb el cine indi?

Piapi said...

Hola!!

Gracies pels comentaris. El tema vaques el reservo per un altre dia, pero us dire que si, vaques por doquier. Si no t'agraden les vaques mes val que no vinguis a la india.

Ah, l'altre dia un Senyor que tenim aqui treballant em va dir "miss". Jo li vaig agrair el gest i ell em va explicar que no feia servir el "madam" perque no estava casada.

Mmm... prefereixo Miss.

El mes enrevesat es quan es refereixen a un japones i acaben dient "takayasan sir" o keikosan madam". Aixo es ser respectuos.