Saturday 2 August 2008

Omeretsu

Cada nova experiència té els seus reptes. Però n'hi ha alguns que es repeteixen. He fet unes quantes truites des que vaig començar a voltar. Puc dir que les primeres no van ser un desastre gràcies a altres espanyols que en sabien més que jo. He intentat fer truites decents a la República Txeca, Polonia, Japó, Alemanya i Austria, que jo recordi. I aquesta, senyores i senyors, es la millor. En realitat varen ser set truites, sis per cada una de les taules més una de regal. Vaig patir però va valer la pena. I la propera vegada, paella?



Each new experience has its challenges. But there are some which always come back. I have done a few omelettes since I started traveling. I can say that the first ones were not a disaster thanks to other spanish who knew much more than me. I have tried to cook spanish tortilla in the Czeck Republic, Poland, Japan, Germany and Japan. And this, ladies and gentlemen, is the best one. Well, actualy I cooked seven omelettes, one for each of the six tables and an extra one. It was worth it. What's next, paella?

Listening: Random kitchen Cd's

1 comment:

Anonymous said...

Sí senyora!!!! Una de truita!!!! Així m'agrada, que sàpiguen lo bé que es menja aquí!!

Petó!!!!!!!!!!!!!

Gemma