Monday 11 August 2008

Fent el pagès

A vegades tinc el plaer d'anar al camp a tirar fotos i fer una mica el pagès. El dia que vaig tirar aquesta foto estàvem recollint patates i preparant la terra per les pastanagues. Els meus coneixements d'agricultura són nuls, per això cada vegada que surto al camp es una nova aentura. Per cert, els contenedors de colors acaben recollint els vegetals que després em toca rentar i emmagatzemar a la cuina.

Sometimes I have the pleasure to join the people who work in crops and vegetables. The day I took this picture we were harvesting potatoes and preparing the soild for carrot sowing. My knowledge of farming is really poor, that's why every time at the field is an adventure. By the way, the colorful containers always end behing the kitchen, where I must wash and store them.

Treballant la terra
Field work

Nishinasuno, Japó
07 / 08

Listening - The Beatles - Across the Universe

2 comments:

Unknown said...

holes guapissima!
com van les tasques recol·lectores per la granja?
avui, després de moooolts dies, reenganxo el meu ordinadoret!!! no sé si per sort o per desgràcia, xo tornem a ser companys diaris inseparables! jeje! ostres tu, després de tants dies sense obrir-lo, se'm fa estrany i tot tornar-hi a escriure!
aquest any sí q no em puc queixar de les vacances que he tingut... quan penses que ja n'has fet prou i que potser ja pots tornar a començar a treballar, quan arriba el moment d la veritat... sempre falten vacances! jajaja!
res, de nou, a tornar al clic clic del meu estimat ratolinet!
i tu? com van les noves experiències! mira que els altres anys a aquesta època ja pensavem en que en no res et tornavem a tenir aquí, i aquest any... amb prou feines ha passat la meitat del temps!
1abraçada mlt forta, espero que tot vagi mlt bé!
mil petons!!!

Unknown said...

des-ubicada i perdudaaaa!!!
piaaa!! que ens tens desconnectats de les teves experiències!!!
konichiua!!! jeje! no sé com s'escriu...
1petonicuuuu!!!!